Perubahan mendadak Syatilla Melvin, kekasih baru Shaheizy Sam Memeranjatkan





Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Syatilla Melvin kerana sudah pun berhijrah untuk bertudung sejak dua minggu lalu. Bagaimanapun, penghijrahannya itu bukanlah kerana sudah mempunyai perancangan untuk berumah tangga.

“Saya tahu orang akan bertanya dan menganggap keputusan bertudung ini kerana ada perancangan untuk berkahwin, namun saya jelaskan di sini ia bukan sebab itu. Ia bukan atas desakan mana-mana pihak, niat itu datang dari hati saya ketika berada di kampung dua minggu lalu”

“Tentang memasuki alam rumah tangga, saya memang sudah bersedia, namun jodoh sahaja belum sampai, saya masih berdoa dipercepatkan jodoh,” jelasnya kepada mStar Onlinemengenai penghijrahannya itu.


Menurut Syatilla, dia tergerak hati untuk berubah ketika melihat dirinya di hadapan cermin dan merasa bagai ada kekurangan.


Percaya dengan apa yang dilakukannya, Syatilla juga menolak tawaran berlakon yang mahukannya dengan imej lama. Semoga perubahan ini membawa kebaikan kepada Syatilla.













0 Response to "Perubahan mendadak Syatilla Melvin, kekasih baru Shaheizy Sam Memeranjatkan"

Catat Ulasan