Kekasih Mia Ahmad di "Rampas" Mira Filzah!!!







#Mira berkata demikian ketika diminta mengulas tentang satu kiriman emel yang diterima mStar Online dengan mendakwa dia sebagai punca utama perpisahan pelakon Syarul Ridzwan dan Mia Ahmad..

#Cetakan skrin perbualan mesra Mira dan Syarul menerusi laman sosial Twitter yang dikirmkan kepada mStar Online itu adalah status pada 2011..

------------------------------


#Sementara itu tambah Mira, dia hanya bertemu semula pelakon tersebut pada 25 Oktober lalu dalam satu majlis Timor Fest di Kelantan..
-----------------------------


#"Kami sudah lama tidak berhubung dan bertemu semula baru-baru ini di sebuah majlis, ketika itu saya terkejut juga kerana tidak tahu bahawa dia turut hadir..

---------------


#"Selepas itu, ada gambar kami bersama yang diambil peminat dan sejak itu ada pihak yang kurang senang dan mula mencungkil semula kisah lama saya dan Syarul," ujarnya..


------------------
-------------------------

#Tambah Mira, dia turut menyedari gosip tersebut menjadi serius apabila ada pihak yang cuba melaga-lagakan mereka bertiga menerusi sebuah akaun laman sosial palsu..

*************************



Mia dan syarul dikatakan tangkap cintan selepas drama dibintangi mereka meletop

#"Saya tidak sedap hati dengan perkara yang berlaku ini kerana mereka tag saya, Syarul dan Mia Ahmad di Instagram.. Saya malas nak besar-besarkan dan melayan isu ini, cuma Syarul ada juga membalas bagi menjelaskan keadaan..

#"Sebagai pelakon baru saya tidak mahu perkara ini memberi persepsi buruk kepada saya," ujarnya..

#Dalam perkembangan lain, Mira baharu sahaja muncul menerusi drama Din Sardin Isnin lalu dan sedang menjalani penggambaran drama Cinta Si Wedding Planner untuk slot Akasia yang bakal ditayangkan di TV3 pada Januari depan..

#Mira Filzah mula popular selepas kemunculannya dengan memakai uniform penguatkuasa, Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) untuk drama Din Sardin pada Ogos lalu menjadi viral di internet..

0 Response to "Kekasih Mia Ahmad di "Rampas" Mira Filzah!!!"

Catat Ulasan