Bayi 10 Bulan dan Ibu Maut Selepas Tercampak Jatuh Dari Bukit


(Video&Gambar) Ibu Dan Bayi 10 Bulan Maut Selepas Tercampak Jatuh Dari Bukit



KUALA LUMPUR: Luluh hati seorang lelaki apabila melihat kelibat isteri dan anak kecilnya yang berumur enam bulan yang maut selepas tercampak dari ketinggian 50 meter setelah motosikal yang diboncengnya terbabit dalam kemalangan pagi tadi, lapor ntv7 7Edition.

Mangsa yang cedera parah pada awalnya telah ditemui oleh orang ramai dalam keadaan tidak sedarkan diri berhampiran motosikalnya sebelum sedar beberapa ketika kemudian.






Kemalangan yang belaku kira-kira jam 9.50 pagi tadi itu berlaku di Jalan Bukit Permai, Taman Bukit Permai, Cheras.

Hasil siasatan pihak polis, ketika kejadian mangsa yang menunggang motosikal membawa isteri sambil memangku anak kecilnya, namun apabila sampai ke satu selekoh tajam, motosikal mangsa dipercayai hilang kawalan lalu terbabas dan merempuh tebing jalan menyebabkan isteri dan anaknya tercampak jatuh ke bawah bukit berhampiran kawasan perumahan.

Mayat dihantar ke Hospital Ampang untuk bedah siasat dan kes disiasat di bawah Seksyen 41(1), Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Polis meminta saksi kejadian tampil bagi membantu siasatan.


A mother and her ten-month-old baby were killed in a motorcycle accident, early this morning.They were both pillion riders of the motorcycle.The accident occurred at Jalan Taman Bukit Permai, Ampang at about 8.45 am.The husband of the deceased woman, who rode the motorcycle, sustained serious injuries.He was found by members of the public near the motorcycle.The motorcycle in which they were riding was believed to have skidded at a sharp bend, before it rammed onto a curb.#OPPOF1 #OPPOMalaysia
Posted by ntv7 7Edition on Monday, March 7, 2016

0 Response to "Bayi 10 Bulan dan Ibu Maut Selepas Tercampak Jatuh Dari Bukit"

Catat Ulasan