DERITA BAYI SYURGA USUS BESAR TAK BERSAMBUNG


ASLKM TUAN2....
INI ADALAH VIDEO ANAK BEKAS DRUMMER SAYE 'MAN KANAN' (FLOP POPPY, ENAVA) 01111906910.. DIA MINTA BANTUAN IKLAS UTK ANAKNYE YG BARU LAHIR DARI SAUDARA2 SEMUA...
INI ADALAH MSG BELIAU...

"Saya, Azman bin Ismail ic no. 720609-11-5461 yang berasal dari Dungun, Terengganu dan juga bekas pemain drum kumpulan popular Flop Poppy suatu ketika dahulu ingin memaklumkan bahawa isteri saya Azi Fitrah Ahmad baru melahirkan bayi lelaki yg bernama Putra Azrullah. Masalahnya sekarang usus besarnya tidak bersambung maka anak saya harus dibedah dalam tempoh umurnya berusia sebulan.

Buat masa ini doktor telah menebuk perut anak saya bagi mengeluarkan najis diperutnya. Jadi kos pembedahan saya belum tahu berapa. Memandangkan usus besar perlu dicuci setiap saat dan anak saya perlu dipantau 24 jam dan perlu fokus kepada bayi saya ini maka ibu (isteri) saya perlu berhenti kerja untuk tujuan ini.

Untuk makluman juga isteri saya bekerja sebagai penyanyi dan merupakan bekas janda beranak empat yang masih di bawah tanggungjawab isteri dan saya juga. Saya bekerja sebagai busker sepenuh masa dan saya tinggal di hotel bajet kerana tidak mampu untuk membayar deposit rumah. Saya tinggal di hotel bajet di kawasan chow kit dan bukit bintang hampir dua tahun.

Sekarang saya seorang sahaja yang menanggung perbelanjaan harian dengan hasil kutipan busking ini. Saya mengharapkan insan-insan atau saudara-saudara yang budiman lagi baik hati ini agar dapat meringankan beban yang saya tanggung ini. Bantuan bolehlah disalurkan ke akaun isteri saya, Azi Fitrah Bt Ahmad 7612555277 cimb bank. Hanya Allah SWT sahaja yg dapat membalas jasa anda semua. Amin"

0 Response to "DERITA BAYI SYURGA USUS BESAR TAK BERSAMBUNG"

Catat Ulasan