5 Sebab Sebenar Tudung Fareeda Mahal Walaupun Singkat Kini Terbongkar


Kini Terbongkar Sudah 5 Sebab Sebenar Tudung Fareeda Dijual Mahal Walaupun Singkat Dan Tak Labuh..Patutlah Tudung Fareeda Mahal!!



Fizo Omar dedah 4 sebab tudung Fareeda dijual mahal - Pelakon terkenal, Fizo Omar akhirnya mendedahkan empat sebab utama kenapa tudung jenama Fareeda dijual mahal berbanding jenama-jenama tudung lain di Malaysia.

Pendedahan ini dibuat selepas terlalu ramai individu mengecam dan mengkritik harga mahal yang dikenakan ke atas tudung jenama Fareeda di laman sosial tanpa mengetahui lebih terperinci kelebihannya.

1. Stok terhad - Tudung-tudung yang dijual oleh Fareeda harganya tidak pernah lebih daripada RM200

"Tudung-tudung yang kami jual adalah tidak melebihi RM 200, setiap pelanggan pula hanya dibenarkan untuk membeli dua tudung sahaja. Bagi membeli tudung, pelanggan perlu beratur seawal 4.00 pagi bagi memndapatkan nombor giliran." – Fizo Omar

2. Kewujudan orang tengah dipanggil Reseller yang cenderung menjual semula tudung jenama Fareda pada harga tinggi mencecah RM300.

"Itu semua bukan salah pihak Fareeda jika mereka (pihak ketiga atau reseller) ingin menjual semula tudung tersebut dengan harga yang lebih tinggi.” – Fizo Omar

0 Response to "5 Sebab Sebenar Tudung Fareeda Mahal Walaupun Singkat Kini Terbongkar"

Catat Ulasan