Anak Mengamuk Bapa Pengsan "susah betul cari rezeki HALAL"




Video Anak Mengamuk Bapa Peniaga Pisang Tanpa Lesen Pengsan Dihalau Oleh Pihak Berkuasa|Seorang lelaki separuh umur yang memiliki penyakit serangan jantung pengsan setelah dihalau oleh pihak bekuasa karena di dakwa berniaga buah pisang tanpa lesen,

Dalam kejadian anak lelaki peniaga mengamuk dan cuba melawan pihak berkuasa karena tidak berpuas hati atas arahan atasan mereka.

Tempat kejadian berlaku tidak di ketahui dimana, namun video yang di sebarkan melalui laman media sosial pihak berkuasa telah di kecam hebat oleh netizen.


Mengutip komen salah seorang pengguna facebok katanya


Sepatutnya depa dah tau orang tu tak dak lesen cerita la seba sedikit macam mana nak dapat kan lesen itu bru betul cara dia..apa bila dah terang tp masih tak buat guna budi bicara cara laim pulak..

Allah bagi kita akai permikiran kita guna lah sebaik2 nya..jgn bila kita pakai seragam kita rasa megah...kita kena igat mana tau naik motor tiba2 rosak orang yang kita aniaya tadi ni yang tlong kita dalam kesusahan..apa perasaan masatu...

Jadi jangnn lah belagak sobong..kita semua milik Allah...tAk kira lah kita kerja ikot arahan dari sapa pun..otak untuk berfikir lidah untuk berkata2.

0 Response to "Anak Mengamuk Bapa Pengsan "susah betul cari rezeki HALAL""

Catat Ulasan