"Aku Pun Hisap Vape, Tapi Korang Janganlah Buat Macam Ni !!"




#Isu mengenai rokok elektronik atau vape ketika ini merupakan salah satu isu yang hangat diperkatakan lebih-lebih lagi apabila pihak berkuasa menjalankan operasi terhadap premis yang menjalankan perniagaan berkaitan dengannya......... Malah Sharnaaz Ahmad juga sempat meluahkan perasaannya terhadap harga flavour bahan tersebut yang disifatkannya sebagai mahal


#“Aku pun isap vape.................. Bila KKM menjadi jadi bigfoot dikala hari megambang ni dek tak cukup duit tabung darah negara.................. Kesian pun ada dgn peniaga vape 95% melayu, 3% cina, 1%india 1%lain lain akidah… TETAPI!!!! Disini aku tak meyokong KKM atau vaporiansss.................. Aku rasa dah sampai masanya dipantau sama harga jualan jus yg melampau harganya Rm40 sebotol 30ml”


#“Face to keyataan raah, modal nak buat satu botol tu cuma Rm1 MAX.................. Pengeluar yg bermodalkan Rm1 ringgit ni tolak pada supplier RM15-20 ringgit.................. Margin untung dah Rm14 ringgit.................. Dijual pulak pada AKU.................. RM 40 hengget sebotol.................. Untung pulak si kedai vapionsss RM 20-25 hengget.................. Sapa disini yg rabak?!!! Yang dok hisap ni lah,” antara kata Sharnaaz dalam muatnaiknya di Instagram.........


#Pendapatnya itu bagaimanapun mendapat reaksi berbaur daripada pelbagai lapisan peminatnya di ruang sosial media itu......... Ada yang bersetuju dan ada juga yang menjelaskan fakta sebenar tentang pengeluaran flavour bagi menyangkal apa yang disuarakan oleh Sharnaaz itu.........


#Sebagai konklusi dalam kenyataannya itu, Sharnaaz menjelaskan sepatutnya pihak yang terbabit tidaklah meletakkan harga yang tinggi dan bukan sekdar mahu untung cepat.........

0 Response to ""Aku Pun Hisap Vape, Tapi Korang Janganlah Buat Macam Ni !!""

Catat Ulasan