Rita Sindir Aidil Zafuan Di Instagram. Memang PADU Ayat dia !



Semalam, Aidil Zafuan telah diperintahkan untuk membayar mutaah sebanyak RM30, 000 iaitu 10% yang diminta oleh Rita Rudaini sebelum ni. Mawardi Che Man, Hakim Syarie telah buat keputusan di mahkamah selepas berpuas hati plaintif, Rita Rudaini layak mendapat tuntutan mutaah.

Selepas dapat tuntutan tersebut, Rita juga telah memuat naik gambar di Instagram dan kapsyennya itu seolah-olah ingin mengatakan sesuatu kepada Aidil Zafuan. Hmm..


“Orang menipu takkan ke mana..”


Alhamdulillah…org menipu xkan kemana..ALLAH sentiasa brsama org yg DIANIAYA..sblm ini ada seorg hamba ALLAH mendakwa yg sy seorg ISTERI YG TIDAK LAYAK UTK MENDAPAT TUNTUTAN MUTAAH iaitu haknya sendiri..ALHAMDULILLAH ALLAH MAHA ADIL DAN MAHA MENGETAHUI..syukur YA ALLAH..KEMENANGAN BERPIHAK PD ORG YG BENAR..SYUKUR,sy menang dlm kes mutaah dan sy telah di istiharkan oleh mahkamah bahawa sy LAYAK UTK MENDAPAT MUTAAH..sblm ni sy pernah ckp,bukan wang yg sy cari atau menjadi ukuran tetapi MARUAH SY SBGAI SEORG ISTERI DAN IBU YG SY PERJUANGKAN! Tkasih atas doa ibu,ank2,famili dan peminat smua???? ALLAH AKAN TOLONG ORG YG BENAR..apa yg sy perjuangkan adalah MARUAH WANITA.. Alhamdulillah..MAHKAMAH PUTUSKAN SY LAYAK DPT MUTAAH..???? syukur… *alasan dia bg yg sy mmg xlayak langsung dpt mutaah adalah sbb sy XMASAK,XGOSOK BAJU DAN XKEMAS UMAH ???? ..syukur ALLAH MAHA ADIL..

“Saya diceraikan tanpa sebab..”





Segala keringat,sabar,tabah dan tawakal akhirnya terjawab..SYUKUR KPD ALLAH..sy harungi segala cemuhan,makian,kejian dan fitnah dgn sabar..sbb sy tau sy berckp benar dan sy ikhlas pd RUMAHTANGGA sy dahulu..alasan yg tidak munasabah yg di buat dan di anggap tidak layak langsung utk mendapat hak sendiri,sy tempuh dgn doa dan perjuangan..berapa amaun tidak PENTING..yg penting adalah sy MENANG dlm perjuangan sy DI CERAIKAN TANPA SEBAB.. ALLAH tidak pernah tidur..ini baru mahkamah dunia,di akhirat ada lg mahkamah pengadilan yg menanti pd para suami yg bersikap menganiaya para isteri.. ALLAH bersama dgn org yg ikhlas dan benar ..syukur alhamdulillah..tkasih atas DOA SMUA????



0 Response to "Rita Sindir Aidil Zafuan Di Instagram. Memang PADU Ayat dia !"

Catat Ulasan