PUNCA WANITA CANTIK PENGACARA TV INI DIKRITIK NETIZEN!!




Melayu Islam bertudung lagi tapi sayang pemikiran cetek. Terpampang satu objek jelas menunjukkan subang yang ditindik di hidung. Memalukan!


Kecoh di laman sosial ekoran tindakan salah seorang pengacara televisyen yang memuatnaik gambarnya bertinding dengan subang dihidung.


Ekoran tindakan beliau itu telah menimbulkan ktirikan daripada netizen.


Kebanyakan netizen telah mempersoalkan tindakan pengacara TV berkenaan yang disifatkan sebagai keterlaluan kerana menyerupai pemakaian agama lain.



Antara komen netizen yang dilemparkan...!



Pengacara rancangan Semangat. Intelek.Swadaya yang disiarkan di TV, Shea Rasol telah memuatnaik gamabr berkenaan dua hari lalu.


Bagaimanapun tindakan Shea berkenaan telah di dipertahankan oleh penyanyi berbakat negara Yuna Azrai di mana yana menyifatkan apa yang dilakukan oleh Shea itu adalah seperti Muslim dari India atau Pakistan di mana Yuna berkata kebanyakan Muslim di dua negara berkenaan mengenakan tindik subang dan bertudung.


"I know a lot of Indian Muslims/pakistani Muslims who wears the exact same piercing with their hijab, doesn't make them any less of a Muslim. Yang lain2 panggil you lembu ni probably very racist. And pelik bila perempuan BERTUDUNG pun panggil you lembu. Seronok betul diorang ni panggil you lembu. So block block block sweetie," jelas Yuna.
Diharapkan pengacara TV ini lebih berhati-hati dalam setiap tindakan agar tidak menimbulkan fitnah dan pandangan yang tidak elok terhadapnya kelak!

0 Response to "PUNCA WANITA CANTIK PENGACARA TV INI DIKRITIK NETIZEN!!"

Catat Ulasan