TERLIUR..Koleksi Gambar Anak FARAH QUINN yg Ganteng!

Sapa yang tak kenal dengan Farah Quinn atau nama sebenar beliau ialah Farah Farhanah. Kiranye gelaran Farah Quinn sbb die ni kahwin ngan mat salleh.Kalau ada yang masih tak kenal ngan Farah Quinn ni meh aku story sikit pasal die.

Farah Quinn ialah seorang Chef Selebriti berasal dari Bandung,Indonesia. Beliau mula dikenali apabila mula muncul dan mengacarakan satu program masakan di TV Indonesia. Terbaru beliau muncul menjadi juri di Pentas MAHARAJA LAWAK MEGA yang sememangnya mengangkat nama beliau dan mula dikenali di Malaysia. Die pernah dinobatkan gelaran 'The Sexiest Female Celebrity, mmg xdinafikan la yang die ni sangat la seksi sampai orang duk tunggu2 nk layan MAHARAJA LAWAK MEGA sbb nk tgok die je. Ada yg berdarah hidung dan ade jugak yg xsenang duduk bila tgok die. Ada jugak yg tiba2 pegi toilet tanpa sbb yg munasabah..haihhh macam2. Die jugak pernah dianugerahkan 'Panasonic Global Award as the Best Presenter for hobby and lifestyle television program pada tahun 2013.

Farah Quinn pernah berkahwin dengan Carson Quinn tapi malangnya telah bercerai pada 26 March 2014.Kiranya Farah ni janda meletoppp la... hehe. Hasil dari perkahwinan beliau dengan Quinn, beliau dikurniakan seorang anak bernama Armand Fauzan Quinn. Anak beliau tersangat la comel,maklumla kahwin ngan mat Salleh. Dah tentu-tentula anak die ni iras mat salleh..






























0 Response to "TERLIUR..Koleksi Gambar Anak FARAH QUINN yg Ganteng!"

Catat Ulasan