Nelydia Senrose Berfesyen Hanya Pakai Shortpant NIPIS dan SENDAT



Panas Nelydia Senrose hanya pakai shortpant bersiar-siar di pekan - Satus dan penampilan artis sememangnya sering menjadi perhatian peminat di laman sosial seperti Instagram, facebook dan twitter.

Namun, sejak beberapa bulan kebelakangan ini, ramai artis wanita menggunakan platform Instagram sebagai tempat untuk berkongsi gambar-gambar mereka ketika melancong ke luar negara atau apa-apa sahaja untuk menjadi tatapan para pengikut setia masing-masing.

Kalau berkongsi foto-foto dalam keadaan posing cantik dan jelita pasti akan mendapat pujian melambung dari peminat namun jika tidak pasti akan menerima kritikan dan kecaman hebat. Mungkin itulah lumrah dunia seni hiburan di Malaysia.





Baru-baru ini, Nelydia Senrose telah berkongsi sekeping gambar hanya memakai shortpant ketika bersiar-siar di sebuah pekan menerusi laman Instagram miliknya. Pada penulis, foto tersebut nampak biasa dan tidak seksi namun ada juga peminat yang beranggapan penampilannya tidak cukup kain. Benarkah?

Memang sukar untuk memuaskan hati semua orang terutamanya penceramah-penceramah agama tidak bertauliah di luar sana. Apa sahaja yang dikongsikan pasti akan dipandang negatif dan serong.






0 Response to " Nelydia Senrose Berfesyen Hanya Pakai Shortpant NIPIS dan SENDAT"

Catat Ulasan