Nad Zainal- “Memang saya sudah lama bersedia untuk berumah tangga"




Kali ini, Nad Zainal mempunyai harapan yang tinggi dalam perhubungan cinta bersama kekasih hati, Faliq. Selain selesa berkawan dengan Faliq, dia juga menjelaska bahawa kekasihnya itu seorang yang memahami, sekepala dan tidak mengongkong malah mereka turut merancang untuk berkahwin.

“Memang saya sudah lama bersedia untuk berumah tangga. Namun saya sering gagal sebelum ini. Justeru, saya sangat berharap semua pihak mendiakan hubungan kami ke jinjang pelamin.

Saya juga berharap nama juga akan bersih daripada segala kontroversi selepas berkahwin nanti”
“Buat masa ini, kami masih belum menetapkan tarikh untuk berkahwin kerana masih dalam perancangan lagi.

Insya-Allah, jika berjalan lancar, mungkin ia akan berlangsung pada tahun depan,” jelasnya kepada Harian Metro.

Semoga apa yang dirancang oleh Nad dan juga keluarga akan dipermudahkan. Malah peminat juga suka melihat pasangan ini bersama. Mudah-mudahan semua berjalan lancar.











0 Response to "Nad Zainal- “Memang saya sudah lama bersedia untuk berumah tangga""

Catat Ulasan