Jue Aziz Sah Bernikah Senyap-senyap Dengan Pemuzik Indonesia?



Sudah lama tidak mendengar khabar pelakon yang dulunya aktif berlakon iaitu Jue Aziz. Rupanya punca dirinya menyepi dek kerana telah berkahwin dengan pemuzik Indonesia, Bayu Daniels.

Woww! berita gempak kan? tidak semua tahu tentang berita ini walaupun sebelum ini di media sosial telah heboh dengan desas desus tentang pernikahannya secara rahsia.

Yelar kan, Jue Aziz merupakan pelakon yang banyak menyimpan rahsia lebih-lebih lagi banyak berahsia tentang kisah peribadi. Kini, Jue Aziz telah membuka rahsia yang dirinya telah bernikah dengan pemuzik Indonesia.

Ketika perkara ini dihidu, Jue sebenarnya telah dua bulan sah menjadi isteri kepada lelaki yang berasal dari Makassar, Sulawesi, Indonesia itu. Sumbernya tentulah Kosmo tau!

Tiada siapa yang tahu status Jue pada waktu itu kerana Jue AZziz telah senyap-senyap melangsungkan majlis pernikahan secara ringkas di kampung halaman suaminya.

Lebih menjadi tanda tanya apabila Jue Aziz bertindak merahsiakan perkara tersebut semakin menjadi bualan umum.

Ramai yang membuat spekulasi ditambah pula dengan kehadiran seorang bayi lelaki yang ada bersama-samanya pada waktu itu.



Apabila desas desus tersebut kurang enak didengar justeru Jue Aziz, 32 tahun tampil membuat pengakuan mengenai status dirinya yang sudah berkahwin dengan lelaki pilihan hatinya itu pada 9 Mac tahun lalu. Wah! dah lama tu, patut la dah lama tak nampak. Opss!

Pelakon filem Hantu Bonceng, Jue Aziz kini meniti detik bahagia bersama keluarga walaupun hubungan terjalin daripada perkenalan singkat selama empat bulan kekal sehingga hari ini.



Sumber: gosipmalaysia.com

0 Response to "Jue Aziz Sah Bernikah Senyap-senyap Dengan Pemuzik Indonesia?"

Catat Ulasan